Veelgestelde vragen

 
  • HOE KAN IK BESTELLEN?
    Heb je een HAYAAH item gevonden die je heel graag wilt hebben? Leuk! Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘in shoppingbag’. Je kunt ondertussen verder shoppen. Let op: alle items in je shoppingbag worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘shopping bag’ rechtsboven. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden.

 

  • WANNEER KAN IK MIJN PAKKET VERWACHTEN? 
    Als je doordeweeks vóór 15.00 uur je bestelling plaatst, wordt je pakketje doorgaans de volgende werkdag bij je thuisbezorgd. Plaats je een bestelling op een zaterdag, zondag of op een feestdag, dan wordt deze de tweede volgende werkdag bezorgd. De verzending van je pakket wordt verzorgd door PostNL, wij zijn afhankelijk van hun bezorging. De kans bestaat dat de bezorgtermijn niet gerealiseerd kan worden door diverse omstandigheden. Er kunnen daarom geen rechten worden ontleend aan deze bezorgtermijn.

 

  • HOE KAN IK ZIEN WAT DE BESTE MAAT IS VOOR MIJ?
    Om te kijken welke maat het beste schikt, staat er bij elk item hoe het valt en de afmetingen. Abaya-maten worden aan de hand van jouw lengte gemeten. Bij een grote maat (XL) raden wij een extra maat bij. Mocht je er toch niet uitkomen, kun je mailen naar info@hayaah-shop.nl Dan meten we het voor je op!

 

  • IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN. HOE KAN DIT?
    Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen en creditmemo’s nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?

    Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze de volgende werkdag ontvangt m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via info@hayaah-shop.nl Dan kijken we het even voor je na! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op je afschrift.
  • IK HEB MIJN PAKKET GERETOURNEERD MAAR NOG GEEN RESTITUTIE ONTVANGEN
    Wat vervelend dat je nog geen restitutie hebt ontvangen. Gewoonlijk duurt een restitutie 2 tot 10 werkdagen. Indien jouw restitutie niet binnen is raden wij aan de bank te raadplegen. 
  • KAN IK NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING NOG HET AFLEVERADRES WIJZIGEN?
    Wegens onze garantie om snel te leveren is het helaas niet meer mogelijk om achteraf nog adresgegevens aan te passen. Orders die bij ons binnenkomen worden binnen 30 tot 60 minuten al verwerkt, verpakt en verzonden.

    Je kunt met de track & trace code, welke jij per mail hebt ontvangen kijken wat de verwachte levertijd is, en eventueel even contact opnemen met DHL/Post NL. Wellicht dat zij nog iets voor jou kunnen doen!

 

  • KOMEN UITVERKOCHTE ITEMS NOG BACK IN STOCK?
    Wat vervelend dat het gewenste item momenteel niet op voorraad is. We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk bij te bestellen. We raden je aan om je aan te melden voor het ‘restock alert’ naast het desbetreffende item. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen.

 

  • KAN IK EEN ITEM RESERVEREN?
    Het is bij ons helaas niet mogelijk om items te reserveren. Hoe graag wij al onze klanten zo goed mogelijk willen helpen en gelukkig willen maken, is dit een aanvraag waar wij niet aan kunnen voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, zo loop je nooit jouw Hayaah item mis! Wanneer je hier je mailadres achterlaat, krijg je van ons een automatisch mailtje wanneer jouw favo weer is aangevuld!

 

  • WAAROM IS DE PRIJS VAN EEN ITEM VERHOOGD? 
    Vanwege de wereldwijde prijsstijgingen op grondstoffen en transporten zijn wij helaas genoodzaakt de prijzen van sommige items te verhogen. Het kan daardoor dus voorkomen dat reeds bestaande items terug op voorraad komen voor een andere prijs.